Fotbollsgala i göteneparken

I lördags så jobbade jag till kl. 15 och efter det så bad jag pappa skjutsa mig till källby för det gick inga bussar. men tror ni han kan köra mig då!? nee utan jag cpar loss på han och börjar skälla på han osv. . Sen efter en timme kanske så sa jag att jag tar taxi men att han fan får betala det. Och det gick han med på. Så han blev 260 kr fattigare denna unkna dag, han får skylla sig själv!!

Sen väl hemma så är väl klockan 16.00 ungefär och jag skulle vara hos Kajsa 16.30 för vi skulle ha förfest med laget, men icke. För det första så hade jag ingen skjuts dit då både mamma och jocke jobbade. Så jag gjorde mig iordning och bad dom hämta mig innan dom åkte till galan istället.
Nu när jag ändå hade så lång tid på mig så tänkte jag att jag skulle locka mitt hår. De första två lockarna blev riktigt fina, sen började jag slarva och det blev katastrof, så jag tuperade det som fan och satte upp det lite slarvigt. Det fick duga!

När vi kom till galan så fanns det en röd matta och grejer, haha! Problemet var bara att man inte såg mattan för det var så mycket folk, haha illa dära!!! Men i alla fall så gick vi in och satte oss . .  Fan vilket drag det var eller, så sjukt härligt med en massa fulla människor som bara sjunger och tar i allt vad dom kan (A)

Sen var det matdags, de bjöds på potatisgratäng och kycklingfiléer inlindade i bacon med kantarellsås. Fan vad gott det var!! mums haha :p

Och dagen till ära så hade jag glömt mitt ID så jag fick fråga folk som kunde köpa ut till mig. Jobbigt värre! men det funka..

Sen dansade vi också, haha så jävla kul! Alla gick fan lös på dansmusiken som spelades x) Bugga sönder hela stället :P

Någonstans i mellan alla händelser så pajar carros klänning, så hon får ringa till sin kille och fråga om inte han kunde ringa till sin syrra och se om hon hade någon klänning. Tillslut kom klänningen och den var för stor x) Hahah så hon gick med klänningen inder bysten nästan hela kvällen xp Men men, klänningen var hel i alla fall!

Sen så fick jag reda på att en kille jag träffade förut, blåste stearin på Kristin. Så jag lacka ur och letade upp honom och skällde ut honom. Det jag blev mest irriterad över var att han nekade det, men sen när han gav med sig så säger han att de går bort i tvätten. DET VET VÄL FÖRFAN JAG MED!!! helvete, jag menar .. kul att gå runt med en massa stearinfläckar på kläderna eller!!!
Så jag lackade ännu mer och ja, jag ska nog inte säga vad jag sa. Jag kommer inte riktigt ihåg vad han sa för att jag skulle säga det, så jag låter det vara osagt.

Sen blev det lite skandaler, men det vill jag inte prata om! Här får ni lite bilder istället:

Freddan och Frida

Carro, jag och Mirva
hej hösäck!


fotbollsintresserad folkmassa

Kristin och Kela
Snyggo brudarna Kristin och Michaela


Gå lös i matkön, haha


Snygg vinkel, haha not!


Jag och Carro tog lite bilder på toan (A)


Haha gulligt :p


Haha Hanna hade precis fått en skrattattack och "spottat" drink på Kajsa. Då säger Kajsa:
-Vem var det som kastade något på mig? :O

Haha så jävla kul :P

Ne nu ska jag sova, ha det bra allihop!!!

♥ Sarah



Kommentarer
S O L I N

Ja verkligen hihi, härliga bilder :)



KRAM!

2008-11-17 @ 14:16:43
URL: http://ssolin.blogg.se/
LINA VERONICA

det ser u ut som om du haft det kul iaf! :)

2008-11-17 @ 14:56:24
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Makrill

Ni ser ut att ha haft det kul! :)



------------------------

Kolla gärna in min blogg! Recensioner, krönikor, foton och videos, korta berättelser/poesi och massa tankar om aktuella saker! Ta en titt! :)

Ha en bra kväll!

2008-11-17 @ 17:32:16
URL: http://makrills.blogg.se/
Line

ååh vilken fin klänning eller vad det var du hade på dig! Älsakr rött! Du passa verkligen i den färgen:P

2008-11-17 @ 22:34:09
URL: http://fineliine.blogg.se/
Carro

Fan vilken kväll, har ju gjort bort mig som fan!! Usch kommer inte kunna visa mig bland folk på as länge! Men sånt händer väl antar jag!! haha... Du hjälp mig med min blogg då! Är ju urkass på att fixa sånt ;P

2008-11-17 @ 22:51:42
URL: http://omcarro.blogg.se/
Makrill

Härligt! =)

Jo min helg var kul den också! Var ute, sen mest hemma med familjen =) Vad gör du annars på din fritid?

2008-11-18 @ 08:26:23
URL: http://makrills.blogg.se/
S O L I N

Haha :D Säger nog godmorgon :)

2008-11-18 @ 11:20:44
URL: http://ssolin.blogg.se/
Makrill

Okej låter ju super kul! =) Hade också velat resa mer, men har inte kommit så långt =/ Hur myycket ställen har du besökt? =) Ja du. Jag älskar att skriva i alla dess former, fotografera, hålla på med musik och så :)

2008-11-18 @ 12:29:46
URL: http://makrills.blogg.se/
dodi

jösses doddy vilken fin bild på dig, den näst sista. PORSLINSDOCKA :D puss <3

2009-02-20 @ 19:42:29
sarah

Hahaha sluta skoja :P

2009-02-20 @ 22:53:21
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0