skit-dag och skitsnack

Nu känner jag verkligen att detta börjar bli en emo blogg, men det får ni fan stå ut med nu . .  Och jag lovar er, jag är inte emo annars, bara nu x)

Ne men ärligt, jag var på bra humör när dagen börja! den utlösande faktorn är lite fjantig kan tyckas, men när det händer om och om igen så blir man less.

About the bullshit then . .
Jag tror att det går så jävla mycket skitsnack i våran klass. Jag och en kompis satt och prata om det på bussen, påvägen hem.
Vi tror (:läs vet) det är så att person1 snackar en massa skit till person2, om person3. Medans samma person1 också snackar skit med person3 OM person2, som hon tidigare hade snackat skit med!!

Vad är dethär eller!? Aja tur att jag går ut snart. Då bär det av antingen till USA eller till Egypten (Y)

Om jag åker till USA så ska jag vara Au pair och åker jag till Egypten så ska jag antagligen jobba där. kommer inte tjäna så jävla bra där men jag kommer ha jävligt roligt (A)



en bild från när jag var i egypten

Ha en bra kväll allihop =)

kram Sarah!




Kommentarer
N A T A S C H A

oh va kul i egypten=)!

alltid velat åka dit:D



puss / N

2008-10-02 @ 22:18:02
URL: http://taschaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0