Arg på Idol-Jonah

Varför jag la upp denna bilden är för att vi (jag och Sandra) träffade Jonah och hans jobbarkompis Joel i fredags och jag glömde ta Joels nummer och vet inte vad han heter i efternamn så jag tänkte lägga till Jonah för att kunna få tag i numret.. Hee vad tror ni idioten gör då!? Jo han ignorerar vänförfrågan.. väldigt moget gjort.. Jag tyckte han var trevlig och vi hade kul ihop alla 4.. trodde jag, eller ja det trodde nog Sandra med.. men antagligen inte..
Jag hade ändrat uppfattning om han för förut tyckte jag han var dryg och idiot (när han gick ut i tidningen och sa att Darin var kass) men nu tycker jag fan det igen alltså.. Visst att det hände lite olyckliga saker men det var ingen som kunde råför det, haha "Det handlar om säkerhet och ni ska vara glada för inget hände.. Speciellt DU *pekar på mig*" Hahaha ja ne vi hade fan kul varesig han vill ha kontakt med oss eller ej :D
(för er som inte vet vem det är, så är det Jonah som blev 6:a i idol 2005)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0