Wohoo, skillat säger jag bara!

Jag kom inte försent i morses, utan ingen hade sagt till mig att vi skulle börja 09.50. Så jag kom alltså för tidigt!! Det är itne ofta det händer, men när det väl händer så känns det faktist bra, för då kan man göra sånt man behöver göra. I detta fallet så tränade jag på provet, för igår hade jag ju ingen ork till det.

När det gäller pluggande så hatar jag mig själv, jag gör aldrig mina läxor och OM jag gör dom så gör jag det ALLTID i sista sekunden, vilket är HELT idiotiskt, jag vet inte varför men jag hatar att plugga. Jag är inte ett dugg intresserad, visst det finns vissa ämnen som intresserar mig, men det är inte många. Och det hjälper inte ett dugg, att lärarna inte är något hjälpsamma! Dom skiter i hur det går för oss elever, det är ju meningen att dom ska vägleda oss så att det går så bra som möjligt för oss. Vad händer istället då!? jo man "går vilse" och vet inte vart man är påväg. Enbart för att dom inte bryr sig!

SÅ ALLA LÄRARE DÄR UTE SOM LÄSER, TÄNK LITE MER PÅ ERA ELEVER!!!!

/ Kram Sarah!
och alla lärare ger jag en stor blöt kyss på munnen!!!

(eftersom jag är i skolan så har jag inte så mycket bilder att välja på, tagen när jag och Malin var på stadt i somras)


Kommentarer
ylva

åh, lila är så fint :)

2009-02-16 @ 16:31:27
URL: http://cync.blogg.se/
joyce

heysan sötnos var med å tävla om fina sandaler/gladiatorn liknande från ellos!

perfekt till sommaren



http://kemmielynleysen.blogg.se/2009/february/tavling-sandaler-fran-ellos.html#comment



(om du inte vill skit i i will not force u ) :D



kram,

2009-02-16 @ 17:13:03
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0