Destination Stockholm!

Uff, nu är jag redigt trött!!!! Jag gick inte och la mig förrens  05.40 i natt, resfeber? nja snarare pigg. Har vänt lite på dygnet om man säger så..


Men jag får väl ta och vila lite när jag väl kommer fram.. måste köpa SL biljetter och dra till norra station (tror det hette så!?) och hämta nycklarna.. sen "hem" till spökhuset "franska värdshuset", ser redan fran emot att sova där själv.. Har dock aldrig sett spökena men Frida Ekman och Marica Nylander har det, haha sa inget innan att det spöka där sen sa Marica att hon tyckte hon såg någon som satt vid fotändan på sängen och kollade på henne.. sen ett par år senare var jag där med Frida och hon sa att hon drömde att det satt någon vid hennes fötter och kollade på henne... Haha likheterna är slående, sen så har min farbror ett tidningsutklipp där det står namnen på spökena osv.. Spännande! :D

ne nu ska jag lägga ner datorn, bara 10 min kvar nu..

Kram på er!


Kommentarer
SANDRA

Det kommer gå finfint, du vet ju att du inte sover själv i alla fall! ;) Haha

2009-09-18 @ 20:38:12
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/
SANDRA

Det kommer gå finfint, du vet ju att du inte sover själv i alla fall! ;) Haha

2009-09-18 @ 20:38:44
URL: http://vitaminbomb.blogg.se/
Frida Ekman

hehe, stockholm med dig är ju inte helt fel. Synd att jag var upptagen. MEn hoppas du haft det skoj ändå och att du får det br ai egypten och thailand och alla dina äventyr du bokar in dig på:) Hoppas du kommer till fotbollen lite mer sen eller så får vi träffas ändå. Det var ju längesen vi hade våra pratstunder.

2009-09-21 @ 19:49:21
Sarah

Hehe ja jag hade väldigt trevligt i sthlm på bögklubb och mysiga promenader =) Ja, jag lovar att komma när jag är ledig,kommer hem på tisdag sen ska jag ju till london 2 veckor efter (A) hoho ska träffa lilla Sid =)

Ja det tycker jag, väldigt längesen!! Hoppas du också har det bra! Puss

2009-09-23 @ 18:16:59
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0