Om my way to the best country in the world..

..och det är ju självklart Egypten!! SOm ni alla redan vet att jag tycker så jag ska inte tjata mer om det, haha!

Jag sitter nu på gaten och inväntar mitt flyg som avgår 09.50 och jag hoppas inte på några förseningar.. det pallar jag inte med.. Jag hatar att vänta, har alldeles för kort tålamod för det!! Men som det ser ut nu så blir det inga förseningar.. Satt ju i två dygn en gång, mindre kul vill jag lova. Men då hade jag min bror med mig, nu är jag ju själv.

Jag ska som sagt försöka uppdatera minst en gång per dag där nere.. men det beror helt på om det finns trådlöst, finns det inte trådlöst så blir det bara en gång per dag MAX.. men vi hoppas på det bästa, det brukar ju finnas trådlöst.. men dethär är egypten och dom har inte kommit så långt i utvecklingen än, men dom är på G

Hade egentligen viljat lägga in lite bilder, men jag sitter inte vid min dator nu utan vid en "sidewalk express" dator!!

men håll tummarna för att jag hittar någon i min ålder att umgås med där nere, annars kommer det bara bli en massa filmer alt. gå ut på upptäktsfärd=farligt för en tjej, men vad gör man när man är rastlös!? :P Hahaha ne men jag lovar vara försiktig!! Har lovat många det nu så jag får väl hålla det :) Men om det är någon som är spontan så är det jag.. allt kan hända!!

Ha det nu så bra i Sverige!!

Kram Sarah

Och Emilie!! I had the time of my life i lördags, fan det var svinkul!!!! Och vi SKA göra om det.. kommer nästa helg ingen.. haha skoja, ne men kommer efter thai (om jag har pengar kvar då :P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0