Aftonbladet .. snälla sug mina tår!!!!

Jag blir så jävla irriterad, helvete vad Aftonbladet ska provocera då eller!!!!!!!


Visst, det är ingen stor sak, men hajen på bilden visa dom på tv:n och sa att det INTE var den hajen, alltså den arten som hade gjort attackerna vid stränderna i Sharm el Sheikh.. Men ändå måste dom ta och skriva "SKRÄCK HAJEN", hur löjligt är inte det (jag vet, lika löjligt som att jag ens reagerar) eller!?!?! No body puts baby (egypt) in a corner, för då får dom med mig att göra!!

Vafan hajar finns ju förhelvete överallt nästan, fan i och bada med er det är ju inte så att dom kommer komma tillbaka för att käka upp er!! Hur ofta spärrar dom av stränderna i tex Australien i flera veckor bara för att det har varit en haj attack där!? Vadå, är hajarna i Egypten mer aggressiva än i andra länder!?!? ne jag skulle inte tro det va!! Sluta lipa och framför allt sluta skriv om det.. Har idioterna som skrivit dessa artiklar ens badat/snorklat i röda havet utanför Sharm!? Dom vet inte vilket jävla underbart vatten det är där... Så det jag vill säga till idioterna är att sluta skriv en massa strunt bara för å tjäna massa cash och snälla ÅK DIT innan ni skriver något mer...

Så tack för mig Idiot Aftonbladet!!!!


Kommentarer
icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



3st gratis Hajp i iCornr Spotlight när du registrerar!

2010-12-07 @ 21:47:14
URL: http://www.icornr.com/sv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0