wana wana wana, wana amel eh

Hisham Abbas... han är allt för bra han!! Jag verkligen älskar arabisk musik, man blir så glad av det.. tycker inte om folk som totalvägrar att lyssna på det.. sån var jag i början, tyckte det var svin töntigt och skrattade när jag hörde det.. Men efter att jag varit i Egypt första gången, så verkligen lyssnade jag på det och blev FAST!! Och det är jag jävligt glad för!! hehe! Japp då vet ni det (som om ni inte redan visste det)!!!

Habibi habibi habibi ya noor el-ein... na na na!!!

Har redan lagt in dom låtarna som jag har nynnat på här, så jag bjuder på en av Amr Diabs nya låtar..
Amr Diab - Wayah
Eller vi tar en till när vi ändå är igång.. denna är bättre tycker jag!
Amr Diab - Ela habibi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0