Ett inlägg till alla killar där ute..

Detta är vad jag inte tror ni killar vet.. bli inte ledsna, äcklade eller arga för detta är helt normalt!

Visste ni att ..
.. ALLA tjejer bajsar??

.. alla tjejer fiser?? (de som säger att de inte gör de ljuger, alla fiser!!)

.. tjejer spottar (om ni killar kan göra det.. varför får inte tjejer göra det? tror fan det är mitt spott som gjort det så halt på uppfarten här hemma..)

.. alla tjejer har mens (tro det eller ej.. och ni behöver inte vara rädda blod är inte farligt och inte heller orent, fråga UM* om ni inte tror mig ;p)

.. alla tjejer spenderar onödigt mycket tid på att tänka på vad andra tycker om en, speciellt killar!!!

.. många tjejer rådfrågar sina kompisar om killar! (så om du är smart blir du vän med hennes kompisar)

.. Ingen tjej i hela världen vill aldrig bli kallad slampa/hora (om du som kille får knulla runt hursomhelst, varför får inte vi tjejer det!?)

.. alla tjejer undrar hur fan killar tänker ibland (eller ska jag säga vad ni tänker med!? fast det blir så lätt då)

.. vi tjejer är inga leksaker, utan vi har riktiga känslor PRECIS som ni innerst inne också har!!! (så varför playa tjejer när ni själva inte vill bli playade!?)

.. vi blir avundsjuka på era tjej kompisar!!! (alla mer eller mindre)

.. de flesta tjejer letar efter sina egna komplex

.. tjejer vill inte att ni ska kommentera deras vikt (detta är en väldigt viktig punkt för er killar att förstå)


*Ungdomsmotagningen


Ja listan kan göras väääääldigt lång, men nu ska jag sova så ni får lista ut resten själva!!

Godnatt på er!! =)
hitta bilden här, men jag redigera den lite för att det skulle likna mig.. lyckades inte särskilt bra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0