Häääjjeeee!!

Jag mår som jag förtjänar, som man brukar säga.. Har gått all in 2 dagar i rad nu.. Märker att jag börjar bli gammal.. helvete vad jobbiga bakfyllor, pallar inte!! Men jag har haft kul och det är väl det som räknas eller!? I fredags förfesta vi här hemma hos mig och jag var bartender så det var ingen som gick härifrån nykter vill jag lova.. Haha söp ner lillebror och vi andra var bara glada fullisar.. Vi drog till bowlingen och var där i en timme.. VÄRT.. haha i alla fall så pröva vi dra in på lite ställen.. FAIL 25++++ gamlingarna behöver fan inte festa!!!

Sen igår var vi på förfest hos Rodde ochdet var kuuul.. gick senare till strand och jag sa fel namn till alla verkligen.. Blanda ihop deras namn med andras osv osv.. KAOS i hjärnan kallar jag det, haha!!!
Sen träffa jag en kusin til X säger vi att han heter.. Haaa inte fan visste jag att det var hans kusin så jag tjöta ju på där och sen när jag var klar så utbrister han att det är hans kusin.. Okeeeeeeej.. PINSAMT!! haha japp, men jag är ju expert på att göra bort mig så jag är van om man säger så..





Och såhär slutade fredagen....
Har inte mycket bilder från i lördags.. men jag ska hitta ett par godingar till er..
Snygg-Danijela var ju där också =)
randomfolk jag och towa.. så söt när jag är full hahahah



Så nu orkar jag fan inte mer.. helvete vad jobbigt det ska vara då!!!!

Köss å smeeek på era hm-hms ha ha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0