Somewere in Sweden.. on the street kickin' rocks, circling the same block

Fasen, jag har glömt att vara bitter!! men jag ska nämna en sak som jag glömde i förra inlägget!!
Som sagt var jag ju ute i lördag och jag var ju inte ensam där utan det var knökat på hela stället!! Nu vet inte jag alls om jag träffa personen i fråga men jag tror inte det för hade jag gjort det så hade denne fått så den tålde.. Hade sagt direkt ut vad jag tycker om personen! Tänker inte skriva ett piss om det i bloggen för det är ovesentligt för er andra att veta. Jag kommer ta detta någon gång irl med denne person, men eftersom jag nu har flyttat så får jag göra det när jag är på besök om jag nu ens pallar slösa min tid på det.. vi får se helt enkelt! Och ni där hemma kan ju få vänta med spänning under tiden..

Puss på er älsklingar

juste fick ju mina arbetskläder och min namnbricka idag, haha mobbad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0