utkast 28/4 -11

Sitter och kollar på BB, problemet är väl att ett avsnitt på 35 min tar fan en fucking timma att titta på för tele2's mobila internet suger rodneys hästpung.. Utan att skoja! (Och kom inte å säg att just du inte kollar på bb för då vet du själv att du ljuger)
I alla fall, satt ute i detta sköna vårväder i två timmar och snacka med en riktig fjantpropp nämligen självaste Sofia aka. Dodi Eriksson.. Vi prata lite om bloggen bla. och jag tror fan hon är den enda som är någolunda smart att fatta min ironi och min sarkasm här på bloggen (juste Frida Karlberg är en ganska klok brud också).. Tråkigt men sant! Men vad ska jag göra åt det!? Hoho inte så att jag tänker ändra mig som person bara för att idioter inte förstår sig på mig.. Glömmmm!
Något mer? Ja vi snacka om massor men det tänker jag inte ta med er, haha hon är fan fööör skön alltså. Hon vill så gärna se mig i bigbrother huset så redan nu pratar hon om att jag måste söka nästa år. Hon typ "fan du måste va lite mer extrem, kan du inte typ bli en groupie eller nått!?" Hahahahah jag dog, nej sofia jag tänker inte sälja mig för att vara med i tv x) *stonedead*



Var en aning seg med detta inlägget, "glömde" (orka inte) publ..


Kommentarer
Tele2

Hej Sarah,



Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det

att fungera för dig. Vi rekommenderar att du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-05-02 @ 15:44:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0