workaholic

Alltså, ni dödar mig!! Inte för att ni glor igenom min blogg utan för jag inte uppdaterar men att ni ändå trots det är inne på min blogg.. Det betyder ju att jag känner att jag måste uppdatera och jag känner egentligen inte för det.. Inte för att jag inte gillar att blogga utan för att jag jobbar asset av mig just nu.. Har på 15 dagar jobbat 103 h och på 16 dagar 113 h vilket innebär att jag är lite halvt död sådär känner hostan komma tillbaka vilket är mindre nice..

Men jag ska fan inte klaga, jag har ett jobb (iaf i 5 veckor till, fuck vill inte sluta) jag har mål (som jag är dum nog att inte tar tag i), JAG VILL TILL EGYPTEN!!!

Imorn.. ja då ska jag fan göra något åt saken.. då ska jag börja skriva på mitt engelska CV och jävlar vad jag kommer få kämpa, hur ofta jag använder engelska nu för tiden? en gång i veckan kanske.. här följer ett exempel "You can buy tickets just round the corner" eller "You're suppose to shoot down the cards with the corks (svengelska? i donno, men jag säger så iaf), you have thirty seconds to collect 85 points and u see the value of the card here (pekar på vinstplanen)" eller kanske "ten crowns".. Shit avancerad engelska de där!!!!


Bilden har egentligen ingenting med inlägget att göra utan la mest upp den för att min älskade far inte träffat min brors tjej.. Men nu pappa, har du iaf fall sett henne på bild innan du träffar henne i nästa vecka :)


Sen vill jag berätta att jag fick en uppenbarelse igår (läs i förrgår), orkar inte gå in på detaljer men det fick mig att tänka på gamla barndomsminnen och olika förväntningar av olika slag.. Detta fick mig att tänka till och tänka om och jag lovade mig från den stunden att om jag är nere någon dag eller så, att jag ska tänka tillbaka till det moment då jag fick min lilla uppenbarelse som i framtiden kan bli någonting stort.. Får hoppas på det och om jag glömmer detta.. snälla påminn mig, lösenordet är: "åkband"! (Varför jag skriver lösenord är för att det är det jag relaterar denna uppenbarelse till, jag kan se åkbandet framför mig i sitt dåvarande skick.. allt annat runt omkring är suddigt.. går inte riktig att förklara mer än att det var häftigt, riktigt häftigt!

Grönan ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0