28.06.11

Som vanligt har jag inget vettigt att skriva så ni kan lika gärna sluta läsa... Nu!

Eller så har ni nu fortsatt era nyfikna jävlar.. Idag var jag å käka lunch med farbror och hans sambo där "The Bridge" ligger, nej jag kommer inte ihåg vad stället hette.. Iaf, deras mat var ganska fail, det var ju storkök och eftersom jag jobbat i en sådan restaurang så kan jag ju branschen.. Maten var inte värdelös eller äcklig, men den kunde ha varit godare och 85 spänn!?!?! det var det inte värt.. Så nu vet ni att ni inte ska dra dit och luncha!

Efter det drog jag till tando där emma och astrid redan satt och myste i solen.. helvete vad varmt och skönt det har varit idag, nästan lite för varmt men jag ska fan inte klaga, har varit sjukt kallt länge nu!!
Och efter det drog jag till Moeee (Moa), vi käka kvällsmat och drog till rålis och hade det gött..

Helt okej (dag) för en tjej som mej!!

här, bjussar på en bild från den officiella eller inofficiella (eller va fan vi nu kallar det) pubkvällen.. lite rolig sådär


Kommentarer
Julia

Fin blogg! Jag kan rösta 5 stjärnor på din klänning i klänningdesignstävlingen (nelly.com) om du röstar på min :) den finns på min blogg! http://julialoveit.blogg.se

KOM I HÅG ATT SKICKA ADRESSEN!

2011-07-05 @ 17:21:46
URL: http://julialoveit.blogg.se/
sarah

palla, ville inte ens att någon skulle rösta

2011-07-06 @ 00:37:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0