2011-05-05 (det är 6:e idag jag vet men 05.05 klingar mer)

Igår igår igår.. Ne jag haka inte upp mig jag kände bara för att skriva det tre ggr (den fjärde kommer nu), igår var en mysig dag, mötte upp melody i stan gick runt till olika veromoda butiker för att hitta ett par byxor hon skulle ha och det är klart att de två första butikerna vi är inne har slut på just dom.. Aja vi hitta ett par till slut i alla fall.. Sen fika, fan det känns som om jag känt bruden i evigheter..

Anywayyyy vi drog hem till henne rökte vattenpipa (ja pappa du läste rätt, visst är jag busig) chilla och överraska Dahlak.. Haha sjukt kul egentligen, hur liten är inte världen? Så vi satt där och prata en massa gamla minnen från skolan olika fester osv osv..

Juste, en eloge (stavning!?) till mig också.. Jag lärde Melody att tycka om ostsås, eller ja lärde och lärde hon hade aldrig smakat det förut.. haha men ändå fan :P
ne nu blev min blogg så som jag är allergisk mot så jag stannar här, men poängen var i alla fall att jag gillar Melody starkt och att världen är liten.. typ
haha enda bilden från igår, den får bli som den blev ;)


Kommentarer
Melodyyyy

Ska börja med att tacka för bilden du la upp!! EHM!

Seeeeen måste jag nog säga att du är världens gulligaste, helt klart underbra! Du sa det fint själv och tycker detsamma känns som om att vi har känt varandra i flera år! Puss o kram babe ! Ses imorgon



Ps kan inte sluta skatta åt vår "fina" bild hahahaha

2011-05-07 @ 21:41:52
Karin

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 11:19:02
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0