All these white light moments..

Är så glad över att jag ska hem på söndag, sjukt nice!! Missar iofs med officiella pub-söndagen men vafan, dom flesta vet redan vad jag går för på pubkvällar och osv hahaha jaja, jag ska väl inte sticka under stolen att jag syns och hörs när det vankas fest, hoho!! Sist blev det en brygga på dansgolvet, tur att jag alltid använder trosor hahaha

Sen har jag och en nybliven men god vän lagt saker på hyllan och jävlar vad jag saknar tösen, så det blir en fika i stan innan jobbet imorn så vi får "prata ut", känns väl egentligen redan utrett så vi kan väl säga ta igen tiden som gick förlorad ;)

Vet inte om ni vet vad jag vet (driver), ne men jag är ju hostig och jävlig så jag tror fan jag måste sluta med rökningen.. Kanske någon jäkel då och då skadar väl inte, det är ju egentligen precis de det gör.. tog en nyss och jag känner det direkt, Usch vad rökning är äckligt egentligen!! Varför börja jag, ja jo juste MALIN!! (som f.ö lyckats sluta)

Ja ne det blir inte roligare än såhär, ska la köpa en ny piercing imorn eftersom jag tappat bort den jag hade, klantigt jag vet!! men fick inte ha den på jobbet så la den i byxfickan (också klantigt tänkt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0