detta skulle upp igår, som vanligt orkar jag inte publ..

Okej, nu är det som såhär.. Ni som inte vill bli drabbad av min negativa bitterhet slutar läsa nu!

Jag blir bara så jävla irriterad, helvete!! Hur ofta är man ledig egentligen!? Ne precis inte ofta, så jag ska alltså (på min lediga dag) gå upp klockan 8 för att duscha för att dom stängt av vattnet.. fine jag köper det (där ljög jag), men nu är jag så fucked up trött att det inte är sant.. Och om jag kan somna om? nja ne jag är föör trött för det och pallar jag göra om håret sen när jag sovit som ett mongo!? Nej! Så ja jag får väl knapra koffeintabletter idag som alla andra dagar jag är trött (typ alla arbetsdagar).. Jaha ja, ja ne men det var väl allt eller inte..

Har lite positivt att berätta, vi har kick off på grönan idag och det kommer bli awesome.. Inga köer, graatis åk (som atyt jag inte åker gratis annars), gratis mat och förmodligen gratis alkohol.. lika bra

ps ingen gratis alkohol (tur va la de!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0