Kick off med grönan gänget

Sådärrrrrr!!!!  Idag är jag sjukt trött, kick off:en igår var inte att leka med.. De börja med att supa lite utanför junibacken (tyst, jasg vet va ni tänker, men de va lika bra) och det är fan inte lätt att va så lättpåverkad som jag är, helvete alltså det slog till direkt (och det va la ingen jävel som missa de)!

Fick lite snefylla också, eller ja egentligen inte.. Hade inte min jacka kommit bort och Antonio inte hade pajjat min arm så hade jag inte tänt till (haha ja jag skyller allt på antonio, lika bra).. I alla fall, vidare till grönan där vi hade femkamper (som jag knappt va med på och det jag va med på va jag sämst i hoho) åkte lite (ett tips, åk inte karuseller full, väldigt tråkigt och det blev inte alls lika spännande).. Jaa och när jag väl blev hungrig så är de klart att dom ska stänga alla matställen x) buhuuuu stackars mig!! Japp sen vidare till tyrol och jag fick reda på att ett glas vin bara kosta 35 spänn catschiiiiiing gånger två ba!! 

Men innan vinet.. klart jag och Melodi ska cpa loss och ställa oss på scen och dansa inför ja ca 800 pers nyblivna kollegor och chefer.. Äh vafan lika bra å skämma ut sig i början så slipper man överraska senare, haha!! Men det var kul var det, blev väl kanske liiiiite generad och påkommen av mig själv när jag hör hur folket börjar jubla (antagligen åt melodi för hon va gryyyyym).. Sen att jag sagt till bella (servicelöpare) att jag har scenskräck, tror inte hon litar på mig hädanefter hahahahah jag säger bara en sak ARBETSSKADA!!!

bla bla bla blablabla och sen drog vi till Viktoria och skaka lite mer rumpa.. puss och kram hoppas vi inte ses på stan!


här har ni mig och melodi på "scen" och en del av alla åskådare haha


underbara kollegor


:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0