I'm looking forward to this stuff, no big deal... eller!?!?!?

Först och främst längtar jag till imorn - 1års kalas för Lucas och sova övermys med Matilda
Sen till tisdag för då får jag äntligen packa upp min nya älsklingssiri..
(tripp till halmstad!?)
Sist men inte minst till 29:e för då åker jag till mitt "andra hem"!!
Ville bara dela med mig, jag spricker snart av förväntan
  • Först och främst längtar jag till imorn - 1års kalas för Lucas och sova övermys med Matilda

  • Sen till tisdag för då får jag äntligen packa upp min nya älsklingssiri..

  • (tripp till halmstad!?)

  • Sist men inte minst till 29:e för då åker jag till mitt "andra hem"!!
Ville bara dela med mig, jag spricker snart av förväntan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0