Almost too cute to function

Men Hallå!? Vart har min humor tagit vägen? Läste lite gamla inlägg och fan det är ju nästan att jag skrattar åt min egna humor? vad är grejen, har jag tappat stinget? buhuuu Jag som alltid varit en liten pajas, kan jag inte få fortsätta vara det i alla fall ett litet tag till!? *suck*

Fast en sak som är säker är att jag är jävligt rolig när jag fått lite alkohol i kroppen och pratar med folk jag inte borde prata med på fyllan.. Som mina chefer till exempel, haha humor på hög nivå när man tänker efter vad man sagt.. Det borde egentligen vara ångest framkallande men inte för mig, det betyder att jag faktiskt har min underbara humor kvar, sjukt kul!!!


jag vet redan att ni tycker jag är söt (och rolig för det var ju faktiskt det inlägget handlade om egentligen, hähä)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0