Facket here i come!!

Yes! Snart är jag med i facket och det känns för jävla bra vill jag lova, speciellt med den giriga chefen jag har! Ne men seriöst hur mycket pengar sparar dom in egentligen på att inte ge mig full lön!? Några tusen i månaden.. Vad gör det för en firma som har som mål för året att dubbla sin årsinkomst, vadå på att ge anställda mindre i lön!? Det resulterar ju bara i sämre prestation från just de anställda vilket i sin tur leder till fler missnöjda gäster.. Vart ligger logiken i det hela!? Ajaaa

Prata med lillebror och mamma idag, skönt å höra att dom mår bra! Brorsan ska ju till Norge och bli rik är tänkt hehe jaa pimpishh du vet väl mitt kontonummer redan eller vill du att jag skickar det igen!? ;) haha japp det är bara jag som är kvar här och tjänar bajs. Men jag mår ju bra och jag klarar mig, det är ju faktiskt det viktigaste!! Påtal om dåligt betalt, vill att grönan säsongen ska dra igång snart!!! Saknar det uber sociala jobbet massor :) och galna utekvällar när man ska upp och jobba tidigt heheheee mogen tjej.. Litegrann sådär, men jag kan leva med de ;)

Det är förresten fett kallt här uppe, typ Norrland ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0