Fjorrar in My ASS!!!

Påväg till jobbet efter två dagars ledigt, är fan tröttare nu än innan, inte okej!! Men jag har iallafall hunnit träffa Mary och Shabo, så lite ledighet har väl inte skadat någon haha!

Hade iofs gärna skippat dom jobbiga mensvärks dagar jag haft!!€ fyfan vad jag har lidit, jag och roomie har lidit tillsammans, ufff vissa stunder vill man bara ta livet av sig för det värker så (ja jag skulle i aldrig göra det alltså, men sjunka genom jorden hade varit nice när värken slår till) aja får väl vara glad att jag va hemma så jag kunde lägga min glödheta dator p magen, fett skönt!!! Just saying...

Ja jag ska sluta prata mens nu, Påtal om rubriken, jag hatar när det sitter små söndersminkade fjortisar på bussen som gör allt för att folk ska lägga märke till dom.. Skriker å håller på så man inte ens hör sin musik... Vad är grejen!? Och eftersom jag har PMS så höll jag på att få ett utbrott, men dom gick av innan. Tur va väl det!!

Jag längtar till fredag förresten, då ska en på jobbet snacka med facket hehehe ska bli kul att få lite liv i "rutan" på jobbet ;)

Aja ska av bussen nu!! Puss på er och juste.. Grattis till Sandra som fyller 22 idag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0