Skallebank

UFF det va fan en hård kväll igår, dramatisk också men jag orkar inte berätta utförligt nu för jag har sovit 5 timmar och huvudet värker och jag ska jobba med kinesen idag, har han PMS så kommer jag få ett utbrott.. Hoppas inte orkar inte gå runt och sura..
Kan ju säga att en i sällskapet fick ett vinglas i huvudet av en avundsjuk tjej "stöt inte på han, det är min kille" haha wtf!? Ingen stötte på någon!!
Brände typ en tredjedel av vad jag hade på kontot, har inte vågat kolla..

Jag ska kolla om jag har lite bilder från igår har inte kollat än, sen ska ni få den klassiska bakfyllebilden som ni älskar hehehe....

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/672823/images/2012/pic_187703901.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0