Hörde jag utgång!?

Jag är påväg ut och jag känner av två glas vin.. Jag hatar början av en fylla, den är som bäst när man är full, alltså lagom full inte dräggigt full få är det inge kul.. Man mår illa och mår skit dagen efter, men det som är skönt när man är full är att man inte har några hämningar eller ja det beror väl på är man fööööör van så kan det ju gå överstyr... Men vad jag menar är att man är extra social, till en viss gräns då!!! Pallar inte folk dom är dumma i huvudet och jag vet att inget av det jag skrivit make sence .. Men det är nog för jag börjar bli full och (okej jag erkänner, jag har druckit en flaska snart!) inte kommer ihåg. Visst att mitt minne suger, men när jag är full så suger det ännumer.. Som nu, är på gullmarsolan och kommer inte ihåg om jag åkt för långt eller inte :s

Ah men det är ju kul att jag kan ta en bild som ser ut som mig också.... Eller!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0