Jobb: check! Utgång: nästa..

Precis jobbat klar och är nu påväg hem för å göra mig iordning lite, sen ska jag möta upp marty och lite annat folk! Eftersom jag har världens bästa roomie så har jag en flaska vitt hemma som väntar på att hamna i min mage, hehe! Sen blir det en lugn och sandad kväll.. Eller!? Haha ja kanske vem vet när jag och marty är i farten, men båda jobbar imorn. Chefen bad mig komma en timma tidigare och jag va ju inte sen med att tacka ja, haha jag är nog lite konstig (kanske inte men trött är jag, försvinner sen efter tredje glaset!)

Fick med mig sushi hem idag också, tar några bitar innan jag drar ut och tar resten till frukost imorn, japp det låter perfa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0