Soooooool

Ja ni börjar väl förstå nu efter alla inlägg, så jag håller tyst om var jag sitter.. Börjar bli lite småtjatigt kan jag tycka!

Var ju ute igår och det var en lugn kväll med mycket flängande.. Det börja på treat vidare mot oxid, där stanna vi i typ 15 min hann få kameramannen efter oss som bad snällt om att få ta kort på oss.. Ångest typ! Sen vidare till skeppsbar där det lukta unken fis så vi drog till After och idioten som jag ändå känner ville att vi skulle betala 40 spänn var.. Hell to the no! Jag bad Victoria vända för å gå ut, då tog han tag i min arm och fråga hur många vi var, två sa jag och han släppte in oss.. Vad tror han egentligen, har aldrig betalat där innan då tänker jag fortsätta att inte betala när jag går dit, OM jag nu går dit! Tror han är lite purken på mig för han inte fick sig något sist, vad tror han egentligen!? Att jag ska släppa till bara för jag får gå in gratis på ett ställe jag är (var) stammis på?? Nää fungerar inte riktigt så va!! Aja vi avsluta det hela på donken där vi träffa två trevliga danskar höll jag på och säga, men skåningar haha!

På tal om något helt annat, vädret är hur härligt som helst idag.. Visst fortfarande fett kallt men jag har inte sett solen på hur länge som helst ju :)

Juste, gårdagens smink hahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0