Tidsoptimisten är igång igen!!!

Ja det är väl bara förnamnet, man kollar på klocka och ser att man har ca 30 min på sig att göra sig iordning och tänker att det är lugnt... Tills man kollar på klockan igen och ser att det är två minuter kvar tills buss helvetet ska gå.. Hur tänkte jag där!? Visst att jag har varit långsam i mina dagar men att jag fortfarande är det!? Va hände med att man nu är vuxen!? Aja jag kommer ju komma i tid till jobbet ändå, men jag hatar att stressa och som jag sagt förut så händer det ju enbart när jag ska med buss, tåg, båt, flyg eller whatever! Varför? Fråga mig inte, kanske för att det är något jag själv inte kan kontrollera.. Jävla kontroll freak!!!

Okej nu har jag snackat om mig själv i tredje person men skit samma, jag lovar att jag inte har någon personlighetsklyvning.

Juste, färga ju håret idag och det ser as Nice ut, rött och fint.. Och fräscht, glad tjej! Tack Bettan för hjälpen och förlåt om jag gjorde dig irriterad, brukar ha den inverkan på folk som färgar mitt hår (haha)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0