TJOCKIS

Åhh nu ska ni få höra roligaste historian från igår, jag dog av garv!!

Det började med att vi sitter på tuben hem efter en ganska så intressant kväll.. klockan var väl runt 04 nånstans där och det är fredag, vilket innebär att tuben är full av just fullisar..
I alla fall, vi går och sätter oss på första bästa plats, varav en man i 45-50 års åldern sitter och käkar på en snickers som ser ut att ha ett par månader för mycket på nacken. Som ni redan vet så kan jag ju inte hålla käften, utan säger;

- Hörre du, ser inte dendär snickersen lite för gammal ut!?
- Jo den gör väl det!
- Den ser ut att vara typ 20 år yngre än mig, hehe
- Aa men hur gammal är du då!? 13 eller??? (dryg)
- Ja men precis, jag är 13 men snickersen är 20 år yngre än mig, smart kille!! ha ha ha
- Ah men håll häften med dig tjockis!
- HA HA va!? du ser att dethär är en jacka va!? (love my jacket by the way)
- TJOCKIS!!! (tänk nu på att han är inte 10 utan närmare 50)
Haha full som jag va så tände jag till och utbrister "Vafan säger du, vem fan tror du att du är!?"
(ska jag vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg hela konversationen, men han sa något mer.. typ tjockis vad vet jag, det va typ det enda ordet han kunde..)

Sååå jaa, jag puckla på han.. En rak höger.. och sen en till, sen gick vi å satte oss längst fram.. Efter ett tag kommer idioten och muckar mer gräl.. Ha ha ha skrattretande fittgubbe säger jag bara, jag ignorera honom ända tills han kliver av.. då böjer han sig fram mot mig och säger: Hejdå Tjockis!

Alltså VA!? hahaha jag dog! Men det bästa var när det kommer en kille fram till oss efteråt och typ "Hej, jag såg vad som hände och att han gick efter er och så tänkte jag att nej han ska fan inte gå efter er. Så jag gick efter honom för att se att han inte gjorde något mer mot er"
Så jag har officiellt från och med igår/idag/inatt en skyddsängel, haha fett gulligt!

alla bilder från igår är uppochned och det går inte fixa (orkar inte), så det blir en bild från nyår och tolvslaget :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0