Alla stjärtarsdag var det ju..

Ja, jag skulle ju ha firat denna tragiska dag med min roomie, men så vart inte fallet (jag vet, ångest på den). Jag vart bortbjuden på annat håll, lite middag och film o lite mys också :) ja vi får väl se vad som händer i framtiden, jag är lika nyfiken som ni som är nyfikna (hehhh rolig tjej!).

Träna ju idag och det gick bättre än väntat, fan vad kul det är med fotboll. Enda jobbiga idag var att jag drack en redbull innan som jag trodde skulle komma upp samma väg den åkte ner.. Lite problem med å andas också men äh vadå, varför ska man andas för liksom!?!?

Framme i Älvsjö nu, ska väl ta en ego bild och lägga ner luren så jag slipper frysa om händerna....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0