Uhhhhfff trött

Jag är inte van att gå upp såhär tidigt, jag börjar 11 idag vilket inte har hänt på typ ett halvår. Så jag sitter p tuben och ser allmänt trött ut på livet, fast det är jag inte utan jag är bara sjukt äckligt trött (tyck synd om mig), vi hade myskväll igår med typ skräckfilm och den va inte slut förrens runt två och då blev det bums i säng! Det blir fan en lång dag för mig idag eller ja 9 h och det var ett halvår sen jag gjorde det med, men det ska nog gå bra :)

Jag vet inte om jag har kläckt det här men jag har ju skaffat pojkvän och grejer, det trodde ni inte va!? Ne men han är verkligen en kille jag skulle kunna tänka mig att ha hela livet ja alltså om han inte får en personlighetsklyvning och börjar misshandla mig eller nått, men det kommer inte hända :D haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0