prutt

Vet ni.. jag sitter och kollar igenom min blogg och jävlar vilka tråkiga bilder jag har.. Haha man blir så jävla isolerad när man mobilbloggar, tänker inte på att alla bilder ser ungefär likadana ut.. Aja bättre det än inga bilder alls antar jag.
Alltså ag orkar inte att jag är så jävla trött, aldrig att jag vill vara ledig två dagar irad igen! Det är ett helvete att komma tillbaka som vanligt igen, just saying!
Aa ne jag har inget att skriva, ska se om jag hittar några intressanta bilder på datorn..............
Vet ni.. jag sitter och kollar igenom min blogg och jävlar vilka tråkiga bilder jag har.. Haha man blir så jävla isolerad när man mobilbloggar, tänker inte på att alla bilder ser ungefär likadana ut.. Aja bättre det än inga bilder alls antar jag.
Alltså ag orkar inte att jag är så jävla trött, aldrig att jag vill vara ledig två dagar irad igen! Det är ett helvete att komma tillbaka som vanligt igen, just saying!
Aa ne jag har inget att skriva, ska se om jag hittar några intressanta bilder på datorn..............

äh hitta inga mer, eller jo men dom är upp och ner jävla iphone till att vara krånglig!! (och nej det går inte att rotera och ja jag har kollat om dom är skrivskyddade och nej det var dom inte!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0