professionell sa du!?

Är så jävla trött på oprofessionella företag som inte kan hålla sina leveranstider och tycker att det är en bra ide att skicka ett paket som väger fucking 25 KILO till familj eller vänner så jag kan hämta upp det där!? Say what!?!?! Är du dum i huvudet på riktigt!? Hur ska jag bära det då? på huvudet?

Sorry men nu har jag skickat säkert över 10 mail till ett företag som säger att mitt paket redan har varit utanför min dörr men att jag inte va hemma så de lämnade ett meddelande!! Alltså skjut mig!? 1. Jag var hemma 2. Vart fan är meddelandet!? 3. Paketet skulle vara här före jul........

Säger inte det allt? jag tycker fan det!! Vill bara ha min underbara vagn här så jag kan provköra och bädda så det känns lite mer verkligt (visst att jag redan insett att det är verkligt eftersom jag har en kungfu mästare i magen).
Haha undra hur många som får chocken nu när jag säger att jag imorgon är i vecka 26, helt sjukt vad tiden har gått fort, bara 14 veckor kvar. Får gåshud av välbehag av att tänka på det!!



Kommentarer
Johanna

Åååååå jag lider så jävligt med dig!! Visst, jag fick min vagn efter 9 veckor, men mitt chassi var trasigt :(. Mitt tips är Ge Dig Aldrig!! Du ska ha vad du betalat för. Vad säger Bebeqo?

Vh

Svar: Shit vad tråkigt, har du fått nytt eller vad säger dom om det!? Till mig sa dem för två veckor sen att de skulle skicka vagnen samma vecka men jag har inte hört något sen dess och dom svarar inte på mina mail heller :/ Sen groupon är ju inte särskillt hjälpsamma heller då dom säger att jag måste ge dem mailkonversationen mellan mig och bebeqo annars kan dom inte hjälpa mig!?!?! vad ska det hjälpa dom (groupon) att se hur jag spyr galla över att dem (bebeqo) ljuger för mig!?!?
Sarah

2013-02-06 @ 14:53:03
URL: http://www.hannsan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0