Ny blogg!

Tjaaaaaa, nu har jag skaffat ny blogg, och jag är såååå glad för de! okej ne nu ska vi inte hacka på blondinbella.

Ehm . .  jaa juste, jag ska typ skriva om det som faller mig in och gillar ni det inte så kan ni dra :P hehe eller om ni stannar kvar för att ni stör er på vad jag skriver, det är vilket som ;) haha!


Iallafall då, kanske ska skriva lite om gårdagen, eller ja i fredags. .

Jag jobbade min sista dag på osten i fredags och det känns jävligt gött, om man säger så. Så nu har jag bara en vecka kvar på Rörstrands café kvar och efter det drar jag till sthlm med Vanessa och Line. Och jaa, vi kommer ha svinitg kul :P


Okej tillbaka till ämnet . . Efter jobbet var jag svin sugen på å dra ut men eftersom det är få av mina kompisar som är över 18 så blir det lite svårt ibland. Men jag ringde iallafall till min favorit Malin och självklart skulle hon ut ;) yesss! Så jag skyndade mig till bussen coh drog in till Frida där det var lite förferre. Sen kom Sandra och hämtade oss, hon har ju fan körkort nu. Fan va gött för henne :P sen kör hon som en dåre också ;P iaf så körde hon oss till Gabriell's där var jag till 1 ungefär, sen drog jag själv till stadt för å kolla vad det var för folk där. Men det var typ inga roliga folk ute, några fann jag allt. som tex, Anja som jag träffade på Malles födelsedag, mycket snäll och söt tjej. Sen Emelie på jobbet  . . hahaha fy i helvete vad  . . "nykter" hon va x) haha shit :P sen träffa jag min kusin också. fan va cp hon är eller xD hon snodde en corona badboll och sa: "Fan va gött, jag har alltid önskat mig en sån" ahhaha så jävla skön är hon x) :P
Sen blev det torngrillen och sen hemfärd . .

Problemet var bara att jag ringde till taxin men det var väntetid på 40 MINUTER!! vafan eller! ne då sket ja i det. Så då vart det bara att börja promenera . .Så jag började gå hemåt med Rasmus och Isabell, sen helt plötsligt kommer det fram en kille till mig och frågar om jag är robin syrra . .  Så vi började prata om de och sen skulle rasmus svänga av för å gå hem till sig. Då var det bara jag och dendär killen kvar . .
Så säger han: Du, kan jag få sova i robins lägenhet eller? (det var där jag skulle sova)
jag: nja vet inte, ring och fråga han!
han: jag har inte hans nummer!
jag: synd inte jag heller!!!
Men han fatta fan inte . . Hur jävla seg får man va eller?  Men jävlar vilken envis jävel, han följde med "hem" ändå. Jävla svans . . Men men det var min brors kompis så okej då. . När vi kom in så pekade jag på soffan och sa: Där är soffan, godnatt! Så gick jag å la mig!

Sen när jag vaknade vid 9 ungefär, så låg han fortfarande däckad på soffan. jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen . . jag var bakis och visste inte vad jag skulle göra för jag ville inte prata med han.  och min kropp bara skrek efter vatten och en kall dusch!!! Vakna då ditt skrälle :S Jga gick iallafall å la mig igen och vaknade vid 10 av ett ljud, jag smyger upp och ser att skorna är borta . . Jag hittar även en lapp på golvet
"Tack för att jag fick sova här, hör av dig om det är något 07********** (jag sparade inte nummret så jag vet itne vad det var) /Andreas"
HAHAHAHAHA fyfan va jag garva xP ne men det var väl gulligt (A) hahaha!!

Ne fyfan va långt det här blev haha hoppas ni inte dött av uttråkning ;)
(som ni kanske har märkt(!?) så är detta ett gammalt inlägg som jag glömt publisera eller ja  . .  Trodde faktist att det hade försvunnit. Aja, bättre sent än aldrig :P)

xxx S'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0