Dålig uppdatering!? yess

Jag vet itne vad som har hänt men jag har blivit av med mitt beroende, mitt databeroende!! Isn't that great!? Jag vet inte hur det kom sig men vafan nu sitter jag framför tv:n och glor, orkar inte sitta vid datorn.
Kan det vara så att min datastol är full av kläder så jag inte kan sitta på den . . och inte fan orkar jag ta bort dem, ohhh ni vill inte se hur mitt rum serut nu . .  Jag började med att rensa min garderob, men sen när alla kläder var ur garderoben så stannade dem utanför . .Det ligger en massa gamla kläder som jag ska slänga/ge bort/skänka bort på golvet och de jag ska behålla ligger i högar lite överallt. En hög i stolen, en på fönsterbläcket, en på tv:n (blandat med en massa skit) och resten ligger på golvet. Jag var ledig idag men städade jag!!? ne det gjorde jag inte. . . härligt

Haha för lite intressant fakta så har jag bakat lussekatter idag för det tycker jag är viktigare än å städa . . . grattis!

nu har jag ont i mina knän (har ju ingen datastol) jag som hade tänkt å lägga in bilder från i fredags . . aja det får bli i nästa inlägg . . när det nu blir . .  Men jag är sugen på att publisera detta och börja på ett nytt (A)

jag gör så, haha! hmmm ska jag bjuda på en bild kanske!? ska kolla vad jag har för smarriga bilder . . hm, ja smarrig och smarrig, skitsamma fan!
Ni får en puss istället, haha



ses snart!
ψ Sarah (ser ni att jag bytt ut hjärtat, jag är ingen hjärtig person, so now i got the devil thing istead ;))



Kommentarer
misslyyckad´

Vad ska ja Chilla med? :P

2008-12-11 @ 13:48:59
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0