Im back . . again

Jag har varit i Danmark sen i torsdags och i know that u guys have missed me!! I vilket fall så har jag varit där och hälsat på pappa. Han bor numera i Helsingör, en mysig liten stad som inte är så speciell på vintern. Det blev lite långtråkigt imellanåt men det har ändå varit bra. Jag och Timmy (lillebror) var ute och cyklade runt där och det är en jättemysig stad verkligen =)
Vi hamna i ett rikemans kvarter, med en massa maffiga hus. .  Fast 5-10 mille (DANSKA) för ett jävla hus . . i danmark också, ne fyfan!

Danskarna gilla jag inte heller, inte de jag mötte i alla fall . .t.ex. på Kvickly (typ ICA) så blev hon i kassan typ chockad för att jag hälsade . . Alltså va!? hälsar dom inte på varann i danmark eller!? Sen när man betalar så lägger dom bara pengarna på en grej. och börjar "hjälpa" den som står i kö efter . . ne sånt ignorant orkar man inte med (och nej det fanns ingen lång kö bakom)

Men för övrigt var det en mysig liten stad med massor av affärer, men JÄVLAR I HELVETE VAD DYRT DET ÄR DÄR!! uffff jag gillar sverige lite mer nu efter denna danmarksveckan! Nästan så jag kan säga, Sverige i mitt <3 . . men så långt ska jag inte gå . .

Jaa, det finns inte så mycket mer att säga om denna resan mer än att det var kul att träffa pappa igen, hade hellre sett att han flytta någosntans i Sverige, but it's his choice so . . Det är väl bara å acceptera :) Får väl dra med några kompisar dit i sommar, är nog rätt gött där på sommaren skulle jag tro :D

Lite bilder kan jag väl bjuda på också:
Ojdå, vann jag lite där kanske ;)SÅHÄR MYCKET blåste det, lipar sönder när det blåser x)Det blåste så mycke att jag fick tårar i ögonen, fast iofs, jag lipar alltid när det är kallt ute, cp ögon!
 min sänglampa äger SÖNDER era fjuttiga sänglampor ;)

Ne nu orkar jag fan inte lägga in mer bilder :P Men en sak glömde jag säga . .  Vattnet i Danmark smakar PÄTA, hej flaskvatten!!!


Kommentarer
patrik

jag tycker den är ful

2008-12-31 @ 16:08:07
Sarah

du kan va ful :O

2009-01-01 @ 17:15:41
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0