my camera is back again

KOm hem från Carro för nån timme sen. Fan jag fastnade där i 3 timmar, vi satt gå golvet i hallen och tjötade på som fan, det var riktigt trevligt =)

Jag orkar inte lägga ut några bilder från årsfesten idag, men jag lovade Carro att visa hur fint jag städat i mitt rum . .

Före:


Efter:
 

Jag vet vad ni tänker . .  x)

Jag tycker ändå att jag var duktig som tog tag i det, men det blev så stökigt för att jag rensade garderoben. Därav alla kläder som ligger på golvet (A)

Jag flyttade även sängen om ni inte ser det, sover bättre nu när jag ligger mot fönstret också, så det är skönt =)

ha nu har jag inget mer att säga, vi hörs!

♣ Sarah


Kommentarer
Ingemar

Imponerad, va fint det blev!

Ditt rum alltså;-)

2008-12-15 @ 01:53:06
Sarah

visst blev de (A) :D

2008-12-15 @ 01:58:39
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Carro

Åhh, vad fint du gjort på ditt rum! :) haha.. Såg lite bättre ut nu plus att man kunde ju se hur du har de i ditt rum gick ju inte direkt förut :) Tack för igår, var trevligt att prata med dig! :) Får vi göra om snart igen :)

2008-12-15 @ 17:32:10
URL: http://omcarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0