Nyårsklänning, ett måste på nyårsfesten!

Oh shit, jag ääär så trött!! Det var meningen att jga skulle dra till skolan idag, men jag pallade fan inte. har varit sjuk sen i lördags morses och det blev ju inte bättre av att jag gick på årsfesten. Tvärtom!

Det positiva är ju att jag hade jävligt kul, jag tror alla hade kul denna kvällen . . Den bästa årsfesten hittils!?

Nog pratat om den festen, nästa "planerade" fest äger ju rum på nyår . . Någon som vet vad dom ska ha på sig?

Jag beställde denna igår, hoppas bara den är såpas lång så jag kan ha den som klänning! Annars måste jag tänka om vad gäller kläder . . Man måste ju ha klänning på nyår, det hör ju till! :)




Vad tycker ni? Visst är den snygg!!!?

♣ Sarah


Kommentarer
Line

den var skit snygg! perfekt till nyår ju (Y) :)

2008-12-17 @ 21:31:30
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0