Tjena älgen, fan va sexigt du pratar!

Hello assholes! skoja bara fattar ni väl . .;p

Är fortf. sjukling . .härligt de!
I lördags påväg hem från efterfesten så sa jag till Teddy att jag älskade att vara hes för jag är aldrig det annars.

Hörde tomten mig eller!? för tidig julklapp?


Jag vet inte, men hes har jag varit hela veckan. Fast inte "sexigt" hes som jag var i lördags, utan jag är mest älgnings hes . . Och hur jävla sexigt är det att älga egentligen!? haha svin hett!!

I alla fall, så har jag varit hemma denna veckan, ska nog gå till skolan imorn . . Annars vet jag vilka som kommer "lacky over" som Sofia skulle sagt . .  Och det orkar jag inte med . . dryga människor!

Nu på tv: Tila Tequila
Vad är vitsen!? Det går väl som repris för tredje gången nu!! eller är det fjärde!? Hur kul är det att kolla på ett program där hon ändå blir dissad så hårt i slutet!? Jag tycker inte det är så jävla kul i alla fall. För er som missat det så väljer hon tjejen i slutet (hur ni nu har kunnat missa det vet jag inte!?).

Ne nu ska jag dricka te med min gangsta mormor sen blir det till å slänga upp lite bilder på fejjan (önskemål från Ewelina)



(Skulle egentligen ha publicerat detta för 4 timmar sen men datorn cpa)


Kommentarer
Susan

Hej!



Följ gärna min och min kompis blogg ! Lämna gärna en komentar!

Fin blogg du har förresten!

2008-12-19 @ 11:59:31
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
dodi

jag saknar dig :´( <3

2008-12-19 @ 19:23:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0