Utgång med tjejerna i klassen

Vi drog på förfest hos Ewelina vid sjutiden och där sjöng vi lite singstar, "spela kort" tjötade och sånt mysigt. 
     
Jaa . . det är väl bara att konstatera att man får mycket uppmärksamhet om man är en av två killar i en klass, haha!

     
Sandra är helt klart snyggast på bilden i mitten!! :p

     
Alltså fyfan, hahahahah Aman alltså . . någon mer självgod människa får man fan leta efter alltså x) Jag har ca 20 likadanabilder på Aman i min kamera, som han har tagit SJÄLV x) alltså shit haha :p


Sen kommer jag inte ihåg tiden men den var väl runt 21 när vi drog mot stadt . . Väl där får vi sitta vid ett jävla barbord typ, haha aja men vi fick plats i alla fall . .  Vi blev också serverade av "pingu" the hottest man there så att säga. .  Fast när jag tänker efter så är han fan inte så jävla snygg. . .  Ne han är lite överskattad bland tjejerna!!
 . . . och såhär ser han alltså ut, visst har jag rätt!!?

Vi fick i alla fall vänta i typ 1 timme på dendär jävla maten, sen när man väl satt där och käka så blev man ju mätt efter några tuffor, så ha jag lämnade mer än hälften, Känns ganska ovärt men vafan jävla cider till å ställa till det i maten, heh!
     

Sen så är ju inte Ewelina 18 år så vi satt och snacka på toa ett tag innan vi gick in för å dansa lite . . på ett tomt dansgolv!!! haha just look: (they're having fun, watching Ewelina dancing at the strippole ;p)


Here is Ewelina:


Denna gången var riktigt rolig, dansade, hade kul med klassen, inga jobbiga killar. Så det var nice =) ellerja, det finns ju alltid ett undantag varje gång man är ute. men han kommer nog alltid att ha en skruv lös, han fattar aldrig vinklar . . (A)

Haha vakten som slängde ut mig på min 18-års dag var där, träffade han på majjo's när han var vakt där efter en av våra lagfester (som f.ö inte slutade särskillt lyckligt) han kom i alla fall ihåg mig och om det var positivt!? ne det tycker jag ju inte . . hahaah x)  men han är trevlig när man pratar med han . . det var oväntat att höra det från mig, haha men det är sant.

Sen har jag kommit på att det är kul att dansa vid strippstången och nej nu menar jag inte porra sönder och typ torrjucka på den, utan att hoppa runt sådär (A) haha aja här får ni några bilder:
Roddeliciousssss   och jag!

Haha sen gjorde jag en liten setup på Ewelina och Jesper tror jag han hette, haha kolla bara vad bra jag är:

moahahahaha HÄMDEN ÄR LJUV =)

     
   

När allt va slut så tog vi bussen hem jag och Sofiax2, då ringer en viss person som inte alls ringer ofta och säger att det är efterfest . .  Synd där åkte bussen, ha he det hjälpte ju inte utan då var det efterfest hemma hos mig . . Ahaa det var något nytt, sen när skulle jag bjuda hem han eller någon annan till mitt rum som jag själ knappt får plats i pga klädbombnedslag (läs föregående inklägg)!? det vet jag inte ens själv ska ni veta . .
He men jag pallade inte prata så jag gav luret till rodde, och hon gjorde att han lacka räät gött, hahaha

citat: "Va!? är jag torr!!!!? men gör mig våt dåååå!!!!!

Haha så jävla roligt när hon sa de :D:D

Sen  så la han på och ringde igen, då svara jag . .  han tjöta på om efterfest hos mig och jag sa nej på nej, sen fick jag bästa idén . . .
EFTERFEST PÅ PIZZERIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jag säger inte vilken (A) hahahahaha)

Han var osäker och ville typ inte vara där för hans bror skulle "döda honom", men jag gav mig inte och han gav med sig och så tog dom taxi dit vi var. 250 spänn, rätt ner i taxichafförens ficka. .

Sen kom dem i alla fall, han och sin kusin . .  Ha då, ja då skulle vi inte gå in på pizzerian för vi var "för många" (6 stycken, jävla tönt. .  vadå för många liksom!?) i alla fall så tjötahan vidare om att vi skulle dra hem till mig. jag var envis och sa nej . . Tillslut ville doddy hem, så jag sa att han skulle skjutsa hem henne i taxin och det gjorde han 80 spänn rätt ner i fickan på taxichaffören . .
Sen när han schasat bort Elias så kunde vi gå in . .  Väl där, så käka vi pommes fries men schebabbbb sååååssss . .I alla fall, så var hans kusin rätt rolig, kommer inte ihåg något roligt han sa men han var allmänt rolig bara, sen sa han Herregud hela tiden . . . Fast han sa det lite mer Harrregud (göteborgare) Så till slut så bler våra dialoger såhär:

Han: Harrregud, va mätt jag är!!
Jag: Harrregud ja, med ett a och tre r
Han: Harrregud med ett a och tre r

Haha det låter kanske lamt, men det var faktist kul, sen kan ju tiden ha spelat en lite roll i det hela också. Klockan var väl 04.30 eller nått *gäsp*

Hepp, sen kalla äcklet mig slampa ochjag dampa sönder och hoppa på han och brotta ner han . .klenis! gjorde även sjömansbröst, hoppas de gjorde ont för han spräckte min klänning!

Iallafall så när vi varit i där i en timme ellernått så fick han  sig inget, då blev han grinig och ville åka hem . .  Så då var det bara att ta en taxi tillbaka 250 spänn rätt ner i fickan på taxichaffisen . . 250*2=500 500+80=580 kr Härligt!! (A)

Han lovade även att ringa i måndags . . har inte fått något samtal än i alla fall, men glad är väl jag för det =)

Haha det tog typ 2 timmar för mig att skriva detta jävla inlägget, palla x)

Godnatt och sov så gott =)

ψ Sarah


Kommentarer
Sofia

Är det du som ska skicka bilder till mig (a) :) Vill haa! Måste lägga ut lite bilder :D

2008-12-10 @ 06:31:00
URL: http://sofiarodriguez.blogg.se/
Ewelina

Jag gillar inte riktigt alla bilder! Faaan

2008-12-10 @ 11:02:52
E.

FUn! :)

2008-12-10 @ 15:00:56
URL: http://petite.nu
Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga julklappar! Både till dig, din familj och dina vänner.



Kramar

2008-12-11 @ 19:12:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0