Utgång . .scotts osv

Okej .. vi kollade inte på Scotts eller jag knökade mig fram längsfram för å få rn bra bild som jag kunde skicka till min kära far, men heeeeeeeeee innan kvällen var slut så hade jag tappat den jäveln. Vafan eller!!! ahh jag blir så irriterad :S Så idag har jag varit handikappad och det har inte varit nice, sen igår så gav sofia ut mitt nr till en och till vilken nytta när jag inte ens hade mobilen, VAFAN . .Haa hee så ni som har försökt eller ska ringa mig . . ring inte för det är bara slöseri med tid!! Hoppas jag får mitt nya kontantkort på måndag i alla fall, inte för kul utan telefon. PÅ måndag ska jag även hämta min mobil som f.ö ligger bland upphittade saker på stadt!! PUST!!!!!

detta skrev jag i lördags tror jag, men orkade inte publicera (så ha överseende med att det är lite gammalt)

Lägger i alla fall in lite bilder som ni kan glutta på:

Kvällen började hos Sara Synne, fast jag kom lite sent för jag hade varit på kalas hos Kristin =)


Jag och min ena favorit :D


Det var ganska många äldre där, typ Scotts groupies eller nått (A)


Hahah detta alltså, hahaha rodde DU ÄR SÅ BIIIIIIIIIIII :P


Haha vi med Hanna Ahlstrand (A) tur att man är så snygg!


Haha shit eller, hon ser helt desperat ut!!


"Hjäääääääääääääääälp!!!!????" haha


PORRRRRRRRRRRR


Han va cp, han spela inte min låt


Hahah dendär jävla stången alltså . .


Sara våldtar mig, haha kolla min fot . . det är som att benet har böjt sig åt fel håll


Dodi vill inte vara med på bild :(


Kan någon förklara för mig, vem var han?


Hahaha så roligt, han kom fram till mig efter:
Han: Hej, jaeg älskarr dej!
Jag: Ne det gör du inte alls!!!!!!!
Han: Varfoor!?
ja undra det du . . .

förresten så är det tur att jag är fett snygg här!!

Hee nu får det räcka med bilder!

Gott nytt år på er :D

Jag känner på mig att denna nyårsafton kommer bli en flopp, tyvärr!! Har lust att dra till skövde ändå, även fast jag knappt känner några där :S:S:S

♣ Sarah


Kommentarer
julia laidla

ska du fira i skövde? jag är där, ;) hahhahaa

2008-12-31 @ 14:22:30
Rodde!

Jag är inte bi =D I like to dance!



Den dära "Kan någon förklara för mig, vem var han?

?" han i beige tröja med "Cat på". Det är Ida du vet hon som gick i samma klass som sara sy?! Hon som har en son som heter Bob, det är pappan, Putte Patrik! Han är TÄND på Sara sy! hihih :D

2008-12-31 @ 15:07:16
Jennifer

Han är levene bo ju :P Alla som kommer därifrån är ju lite halvmysko ?

2008-12-31 @ 16:14:42
URL: http://wemmit.blogg.se/
Sarah

Julia: Nehe, nice! Vad gör du där? Ne jag åkte aldrig dit(A)



Haha Rodde du snackar bara :P jag kommer allt ihåg vad du sa igår ;)

Aha, jag misstänkte det!! Han va ju fett jobbig ju, stod bara å glodde!

2009-01-01 @ 17:27:39
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0