Energidryck är bra . .

 . . i små mängder!! Det blev nog en aning för mycket idag. I och med att jag inte sov natten till idag så var jag tvungen att hålla mig vaken så jag började med att köpa en redbull till första lektionen. men efter att ha deckat på svenskan så tänkte jag att jag måste till Homebuy för å köpa MER!! Så jag och Malle drog till Homebuy, väl där köper jag tre redbull som jag drar i mig inom loppet av ca 80 minuter . . .Känner nu att jag är pigg och orkar med gympalektionen som vi har sist på dagen.

Gympan var inte ens jobbig, vi hade vollyboll och jag vill ju lova att tempot inte var för snabbt alltså.

Efter det drog jag hem till pappa, hjälpte till lite med flytten. Men påvägen hem svängde jag och Sofia in i en kiosk och köpte en "Monster" var (50cl energidryck). Som jag nämnt förut så ska min far flytta till Helsingör i Danmark!

Sen vid 17.45 tog jag bussen hem och på bussen drack jag upp mitt lilla "Monster". Och den tog vill jag lova . .  Eller ja, det kände jag inte förrens det var dags för fotbollsträning kl. 20. Haha var fan helt groggy, koffeinkick på hög nivå där!! x)

Det var lite jobbigt, blev typ yr och så :/ Men det gick bra, det var riktigt jävla kul att spela idag alltså!! Nu känne rjga verkligen att suget är tillbaka =) Och det känns så skönt, var ju faktist väldigt nära att sluta! Jag är väldigt glad över att jag inte gjorde det :D:D

Homebuy = Hemköp för er som inte är så smarta! (A)

Godnatt och sov så gott!!
♥ Sarah

Här kommer en bild med vårt forna F17 lag gothia -07



Kommentarer
Annonsera gratis

På onsdag öppnas en ny blogg. En köp och säljblogg!

Har du någonting som du vill bli av med, släng in en annons helt kostnadsfritt!

Självklart kan du göra fler än en annonser!

Eftersom det är gratis så har du ingenting att förlora!

Lycka till!

2008-11-28 @ 00:37:32
URL: http://annonsera.blogg.se/
Moni

tjo, händer de nått skoj i helgen? kramizz vännen

2008-11-28 @ 14:19:04
URL: http://monkann.blogg.se/
M o l l y

Svar:

Ja mysteriet på greveholm är sjukt bra! :D



Vad äter du helst på julbordet?

2008-11-28 @ 14:24:30
URL: http://mollsans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0