fest fest fest

I fredags drog jag till Sara i min klass för lite förferre, det var niiice med bra musik (eftersom jag var "dj", valde iaf ut de bästa låtarna ;P haha) och allt. Vi dansade och jag blev antastad av Linda och Sara haha det var leeeeeskiiiiiiiigt (ja med E) x) haha här har ni en klockren bild:

Mitt ansiktsuttryck är så "aw vad fiiin jag är" !!! (Sofia fattar i alla fall)

Sen blev det en massa jack testande, den jackan jag kommer ihåg mest är Mary's pappas jacka. haha jag drunknade inte i den, inte alls x)
      starkare än dig
Här med konstaterar jag att jag är jätte fin på första bilden och att  jag passa jättebra i denna jacka och att jag kommer köpa en likadan, samma strl och allt! not :p

Sara's syrra blev inte full alls, hon drack bara upp johans absint, skillat hahaha :P Särskill när hon och Frida sprang in på Stadt och trodde inte att vakterna skulle märka det ;) Haha dom är för söta :P

Jag och Frida, haha fint!


Något positivt är ju att Mary höll sig uppe HELA kvällen :P En eloge till henne (Y) haha

Mary, jag och för att inte glömma . . jackan (A)


Sara. E kom hem från Norge för att festa med oss, en eloge till henne med (Y)

Det är ju tur att jag inte stirrar!!! I alla fall, f.v Sara.E, Jag och Sara. Sy

Jag och Dodi var ju självklart rejäla denna kväll (som alltid när vi är tillsammans) aj aj aj, ni anar inte hur kul vi har. Och som Sofia själv skulle ha sagt "Du bringar fram det roliga i mig". Haha så kan de va (A) här har ni söt nöttera (på västergöta dialekt som jag f.ö inte kan stava till (A) haha)
    Sötare Dodi får ni fan leta efter :D:D
f.v Jag & Sofia a.k.a Dodi the flumbarn (läs med engelsk brytning)



Här har ni Sofia och värdinnan herself



I've got some snyggon behind me =)



När jag inte var DJ, så fick dom sköta det lite, haha


Saraaaaaaaaaaa

Och sist men inte minst, en GÖR fin bild på min armhåla inne på stadt, Enjoy!

Sorry för mitt jätte seriösa inlägg, men jag är svin trött!!!

Och när jag skrev detta inlägget första gången så var jag med på alla bilder, wtf!! jävla egon men jag kan inte råför att jag var med på typ alla bilder heller :O linslus

Godnatt, sov så gott allihop! för det ska jag =)

♥ Sarah



Kommentarer
dodi

jag säger då det doddy, jag har så jävla kul med dig min lilla älskling vi e rejääääla som du säger :D <3<3

2008-11-24 @ 09:29:50
Frida.e

Tjoo. Låter nice:) vad gär Edvinsson nu för tiden?

2008-11-24 @ 19:44:30
Marie

så jävla roligt hade vi! det måstevi göra om snart!!! :D

2008-11-24 @ 21:06:08
URL: http://marienylund.blogg.se/
sarah

Edwinsson tillverkar spolarvätska nu för tiden på någon produktion i Oslo tror jag det var (A) hehe kul kul :P

2008-11-24 @ 22:16:16
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/
Line

asså sarah! jag har kommit på att du har jäävligt snygag klänningar på varje festbild jag ser :P

2008-11-27 @ 22:27:03
URL: http://fineliine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0