Trök dag, kallt och eländigt

Det blir ju heller inte bättre av att man är sjuk heller .  .

Dagen börjae med att jag gick upp klockan 7, käkade frukost . . Kände att halsen inte var som den skulle, kände mig trött och frusen. .  det ledde till att jag sjukanmälde mig och gick å la mig igen.

Vaknar vid 11 av att Sofia ringer. .

S - Hej Doddy! du måste pallra dig hit alltså!!
J - Men jag är ju sjuk!!!!!

S - Ja men om du inte kommer så får alla i gruppen IG (vi skulle redovisa ett grupparbete idag)
J - Men vafan, han kan ju inte sätta IG på er bara för att jag är sjul!!!!! (börjar bli lite irriterad)

S - Jo men han sa det . .

Sen helt plötsligt så var det Rodde i telefonen hon sa samma som Sofia att jag var tvungen att komma osv . .

jag: MEN JAG TÄNKER INTE KOMMA, JAG ÄR SJUK OCH VILL HAN SÄTTA IG PÅ MIG SÅ FÅR HAN GÖRA DET!!!!!
ahhh varför ska alla tro på allt som sägs. han kan inte sätta ig på mig eftersom jag fick VG på det förra vi gjorde!! blää låt mig va ifred när jag är sjuk, jag är ju liksom inte sjuk så ofta så!

För två år sen fick jag "Darinfeber" ett par ggr och det var så illa att jag var tvungen att vara ifrån skolan (konserter)
sen kan man ju vara "sjuk" ibland och då får man gärna störa men inte när jag är sjuk, SJUK.

Anyway jag är inte sur som flera av er säkert nu tror, jag var bara irriterad i händelsens stund, men det sov jag bort sen och lät det gå ut över mamma eftersom hon väckte mig sen igen och började tjöta om jag skulle beställa kläder . .

KAN JAG FÅ VAKNA TILL LITE INNAN JAG KOLLAR!!!!!!  jesus vilken morgon!

Haja, nu sitter jag här i alla fall . .  ganska trött . . sliten . . sjuk . . hög musik . . engelskatal . . OCH EN MASSA ANNAT ATT GÖRA bla städa mitt rum

Intressant fakta:
Jag behöver snyta mig, men tycker det är äckligt så jag tänker inte göra det!
Ska nu gå och kissa så jag måste sluta skriva här innan det
slutar riktigt illa!!


♥ Sarah


Kommentarer
Julia

Sv: OKej.. Media gick jag..

2008-11-28 @ 18:24:17
URL: http://carlgren.blogg.se/
Patrik

Håller med dig om att det är störade med alla som ska tro på allt som sägs. Typ samma som i min klass, "vilken sal ska vi vara i, vi letar rätt på honom och frågar" Följ schemat ffs, om inget annat är sagt.

2008-11-30 @ 16:53:10
URL: http://cards.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0