Underbara dag!

Idag har jag varit i skolan, kanske inte låter så roligt . .  Det var de inte heller, men vi hade gympa idag sista lektionen och det var roligt! Vi hade basket och vårt lag vann självklart stort, haha! Ne men det var svinkul att få springa av sig lite (som att jag inte hade tränat tillräckligt liksom, haha), fan jag tänkte i början av lektionen att "fan vad tråkigt basket är, jag orkar inte" jag tänkte antagligen så för att jag brukar vara så kass och missar jämt korgen, men igår så hade det hänt något . . Jag träffade korgen mer än vad jag missa den och det kändes riktigt gött och kul framförallt! Haha låter säkert som största tönten nu. Men jag har upptäckt att basket kan vara kul, det ÄR kul :D:D


Sen efter skolan drog jag hem för att packa lite. Jag vet inte om jag har nämnt det, men min far ska flytta till Danmark. Det är väl inte så jättekul att han ska flytta dit, det är ju inte speciellt nära om man säger så . . Men samtidigt kommer det bli så jävla skönt att bara ha ETT hem, jag hatar att behöva flytta varje jävla vecka! Det tar fan på krafterna att behöva planera extra hela tiden bara för att jag har två hem. Det känns ju taskigt också att bara bo hos en eller bo hos en förälder en längre tid osv, ni förstår nog mitt resonemang.

Men för att göra det mer klart för er så tycker jag INTE att det ska bli roligt att min pappa flyttar ifrån landet, tvärtom det kommer nog bli ganska jobbigt. Alla lov kommer ju gå åt till att hälsa på min far som bor flera timmar ifrån mig.


Ne nu slutar vi upp med det deppiga, rubriken är ju faktist "underbara dag" så jag får väl leva upp till det.


Sen när klockan var ca 20.00 mötte jag upp Linda för att gå och kolla på när Vanessa spelade handbollsmatch. Jävlar i helvete vilken spännande match, i slutet var det helt sjukt. Med 3 ynka minuter kvar så står det 27-26 till Linne (Vanessas lag). Det gick ju så bra tills motståndarlaget kviterade. Och med ca 2 min kvar så står det 27-27. Olidligt spännande . .  Vad som ser ut att bli en match där resultatet slutar lika så avslutar motståndarlaget matchen när det var ca 7 sekunder kvar, och där förlorade Linne just två poäng!


Fan vad surt det var, men det är inget att göra någonting åt nu.


Efter matchen hittade vi Line och så satt vi och tjöta lite innan Vanessa kom, Sen drog vi till donken för å käka.


Jag tänkte det när vi var på väg till donken att fan va bra det här känns, här går vi fyra tjejer, ingen särskilt lik den andre . . Men ändå klickar det så bra!! Det är fan sjukt vad jag tycker om vårt lilla "Kronost crew"


Vi satt på donken ett bra tag och bara prata, vi hade ju massor att prata om. Vi hade ju inte pratat sen vi jobbade tillsammans i somras och det är flera månader sen nu. Vi satt där till 23.30 ungefär hehe! Men det var skönt att få för en gångs skull vara med sådana man verkligen tycker om och kan säga allt till!!

Tack för det tjejer!!



NU måste jag sluta för min lektion slutar nu (A)


Sorry för ett långt inlägg, men det var välbehövligt!!

♥ Sarah



Kommentarer
Vanessa

Vad gullig du är Sarah! Jag tyc!ker verkligen också om våran lilla kronostgäng! alltid roligt tillsammans, nu får vi allt ta och ses lite oftare! :D <3

2008-11-26 @ 15:14:38
URL: http://vanessabrown.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0