Danspass

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, vi gick ingen promenad utan vi gick till friskis och gick på ett danspass istället. Jag som inte kan dansa (i nyktert tillstånd) tyckte inte detta var en bra idé, men Ewelina försäkrade mig om att jag inte behövde kunna dansa.
Jag litade i alla fall på henne och sen när passet börja!!
Vafan eller!! Katastrofffffffffff allt var dans och min koodination är SÄMST, jag skojar inte. Jag ör fotbollstjej och ska inte kunna sånt. Och jag kände mig så fruktansvärt löjlig fär jag kunde verkligen inte hänga med. Det gick fort samtidigt som jag inte kunde dansen, för dom visade ju inte heller hur man skulle göra utan körde bara på. Kul, kul! Nee så jag sa det till Ewelina att jag tänker inte vara kvar, jag blev ju inte ens varm för jag inte hann med.

Så efter 30 minuter (tänk att jag fick skäma ut mig så länge) gick vi i alla fall ut, det bör tilläggas att alla glodde på oss när vi gick ut (ca 40 pers om inte mer) det brydde jag mig faktist inte om för jag skämdes mer när jag "dansa". Så vi gck till gymmet istället.

Efter gymmet kände en stark längtan till värme, så vi gick och sola i 25 min. Så jävla gött!!!

Sen var klockan 22, då gick vi till Edward Hotell och hälsade på Helén! Hon var snäll som vanligt =) Så det var trevligt att träffa henne igen!

Sen följde jag Ewelina en bit, sen drog jag hem och duscha! Så det blev en händelserik kväll trots allt :D

Jag ska i alla fall sova nu, borde egentligen svara på ett mejl men jag orkar fan itne det :(sorry A!
men ni får sova gott och hoppas ni inte drömmer några "hemska drömmar" ;)

♥ Sarah


Ewelina efter friskis



Solariet, de sa på radion att de skulle spela Darins nya låt "snart" , ,  När vi har solat klart så kommer den!! Hur sega får man va eller :S


Kommentarer
Mikaela

Tack :) vi hade himla mysigt också ;D

2008-10-24 @ 09:11:16
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Adam

Solarium är inte bra alltså! Undvik det om du kan. Jag tror man ska sola mer naturligt om man absolut måste. Men i lagom mängder naturligtvis. Ha en bra dag!

2008-10-24 @ 13:24:07
URL: http://modeseglaren.blogg.se/
A

Det var ingen fara då. Man svarar ju liksom nästa dag ändå så.. well, jag tvinga iaf fram 3 rader idag från dig. Synd att jag inte hann sluta svara före dig. Det känns alltid bäst att vara den personen.

2008-10-24 @ 23:43:14
sarah

"A", then today's your lucky day, because i wrote back to you and now's your chance to be the person who not writes back. If that's your goal in life so, go ahead!

2008-10-25 @ 19:50:12
URL: http://sarahinarabic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0