förkyld :/

Sitter här och har riktigt ont i halsen, är snuvig och känner att jag inte pallar gå till skolan imorn. Men problemet är att jag måste gå . . Jag har tagit ledigt från skolan hela nästa vecka, bara för att jag och Ewelina skulle ju egentligen åkt utomlands imorn, Men nu blev det ju inte så och om jag inte kommer oimorn så kommer dom tro att jag är utomlands . . Och det är ju inte bra! Men men som jag alltid säger . . Jag överlever nog!

Ahhhhh nu fick jag goda nyheter, hittar jag något bra resemål till Egypten så ska jag åka dit med Billy =)
Fyfan va gött, ne nu måste jag kolla efter resor!! Hittar jag något så visar jag er :P

Stay tuned for more information så att säga ;)

♥ Sarah



Kommentarer
sara

kul, jag ska också åka till egypten! ^^ hoppas ni hittar ngt då.

2008-10-19 @ 12:26:43
URL: http://gguldlock.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0