HEMTENTA

Pust, äntligen klar. jag vet inte ens om det är rätt någonstans men jag hoppas det för jag orkar verkligen inte mer. Jag är inte så jävla djup, det är fan tur att jag inte går samhäll för aldrig att jag hade pallat det!! Men nu går jag ju handel och det är väl tur det ;P FAST observera att det INTE är slappt, inte för mig i alla fall (A)

Jag satt här förut och försökte vara lite djup vad tror ni händer då!? Jo blogg.se cpar sönder, så allt förutom två meningar försvann, då blev jag sur . .

Så nu orkar jag inte skriva om allt för jag har faktist redan glömt vad det var jag skrev om, det kändes i alla fall bra efter att jag skrivit det. Då var jag nöjd, men vafan får jag tillbaka x) hahah

Ha ne jag fick mitt hjärta krossat idag förresten, det var en väldigt bra kompis till mig som hade hört från några konstiga människor att Egypten var ett dåligt land, då blev jag tom och tyckte inte alls att det var kul. Men eftersom att denna personen är en av mina favoriter på msn listan så gör det mig inget, det var ju trots allt inte hon som sa det utan bara blev "rädd" för det de konstiga typerna sa =)

Ja eh, om jag inte hittar någon att dsra till egypt med så tänker jag nog åka själv, om min mor tillåter vill säga. . Det är där det skiter sig lite skulle jag tro. Men om jag åker själv så kommer jag ju va med Mohamed hela tiden, men jag vet inte om han får komma in på hotellet eller inte, hm hoppas!!!

Här är lite bilder på de två hotellen jag funderar på att bo på:

Maritim Jolie Ville Golf & Resort: (frukost, 7233 kr) * * * * *

(kolla in vattenrutschbanan ;p, 5 km till centrum och 0 m till stranden)

Hilton Sharks Bay Resort: (All inclusive, 7548 kr) * * * *

(200-700 m till stranden och 600 m till stan?

Vilket tycker ni jag ska bo på!?


Kram Sarah!!!


Kommentarer
Elsa

Vi bodde på Hilton när vi var där för 2 år sen, var verkligen jättebra o urfin strand! Enda som jag tyckte var obehagligt (men ändå säkert) var metalldetektorn som man var tvungen att gå igenom om man skulle in till hotellet... Men stranden var helt underbart och speciellt korallreven som låg perfekt till!

2008-10-13 @ 20:50:53
URL: http://minipinan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0