KATASTROF till lärare

Har suttit här i 30 jävla minuter  och väntar på att få min efterblivna lärare att reagera!
Eftersom att det är någon i min klass som har tagit hem en bok så betyder det att jag inte fått någon bok, så jag vetju inte vad jag ska göra för jag har ju inga instruktioner: Så jag ber henne snällt om att få låna hennes bok .. Tror ni jag får låna den eller!? Nee utan hon måste gå med den under armen ifall någon skulle behöva hennes hjälp. Men det är ingen som vill ha hennes hjälp för hon luktar så jävla äckligt.

WOW nu tog hon och slösade sin dyrbara tid till att kopiera uppgifterna till mig, Hallelulja!

hörs senare =)

♥ Sarah



Kommentarer
Linda

Men shit vilken retfull lärare! Det är väl bara att låna ut boken? ^^

2008-10-22 @ 12:09:04
URL: http://lillyz.blogg.se/
LINA VERONICA

haha, snacka om att det finns knäppa lärare! tack gud att man inte går kvar i skolan längre! ;D studenten var underbar!

2008-10-22 @ 16:25:49
URL: http://linaveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0