Lealösa armar ..

Dagens aktivitet på gympan var Ki-box och mina armar är helt fucking döda!! Jag skojar inte, dom skakar sönder så det är ganska svårt att skriva vill jag lova. Det ar fan sjukt egentligen, jag borde filma mina händer och lägga in här för att ni ska förstå hur mycket de verkligen skakar. MEN . . jag tror inte ni skulle tycka det var speciellt intressant, så jag skippar det ;)

Idag har det inte hänt alldeles för mycket alltså, varit i skolan sen klockan 8 kom hem vid typ 17 skulle jag tro, inte för nice men vad ska jag göra!? Studenten är ju faktist snart ;) Och det känns underbart!

hm jag vet inte vad jag ska skriva mer, jag återkommer lite senare . . Ska försöka hitta på något kul att skriva och bara för att jag är så snäll så ska jag bjussa på en gammal bild som är från sommaren 2005 ;)

Ha det bra sålänge!!

♥ Sarah

Snyggot längst till höger är jag och killen brevid är min lillebror



Kommentarer
Line

haha ja fatta va gött lr :P då är man ledig hela dagen typ :P ska du jobba ?? va sa nettan till dig ? :D

2008-10-21 @ 20:43:07
URL: http://fineliine.blogg.se/
Angelica Norman

skönt med sovmorgon:D

2008-10-22 @ 11:20:36
URL: http://anjelique.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0