sjukt kul kväll

Jag lovade er igår att Jag skulle skriva om "fredagens bravader" så jag får väl göra det nu ;) Det var så att vå underbara vän Sofia fyllde 18 år den första oktober, och det var vi ju tvungna att fira ;P Vi hade vi sjukt kul, eller jag hade kul iaf  :D Först kom sara till mig och vi gjorde oss iordning hemma hos mig, men vi var sena för att jag var tvungen att åka till källby först för att hämta mina saker hos mamma! Sen i alla fall runt kl, 20 så vi gick till Sofia för å käka lite tacos, det var typ slut men vi fick käka lite rester. När vi käkat upp var partyt i full gång!
Vi dansade till allt från ABBA till flo-rida, till Amr Diab, haha vilken härlig combo ska ni veta!
Det roliga var ju att mina kompisar inte tycker om arabiskmusik, MEN nu gjorde dom det! Haha got u all!!

När klockan slog 22.00 så gick vi vidare till bowlingbaren, problemet var bara att det var proppat med folk så vi kom inte in. Men vi lipade inte för det utan vi gick vidare till majjos, där vi raggade upp någon kille som köpte cider till mig och Sara. Och eftersom att han inte var särskillt attraktiv så drog jag så han var kvar själv med Sara, haha sorry Sara ;) men det fixade Malin lätt genom att skälla på han lite x) så han gick och satte sig vid sina kompisar!

Sen fick Sofia det underbara födelsedagsbarnet ett ryck och ringde till en väldigt speciell person. Det samtalet gjorde min kväll vill jag lova er!

I alla fall, vi gick vidare till Stadt där det var helt sjukt kul. Fast jag tappade bort alla så hittade jag Carro istället. Så jag var med henne hela kvällen! Haha jävlar vad radar hon var :P Det tråkiga var bara att hon skulle gå emellan ett bråk och blev slagen själv. Dagen efter får jag ett meddelande där det står: Hej, hur är det? Du . . Vafan hände igår? :O Puss
Haha jag skrattade rätt gött åt det :P

Jag träffade även en massa jobbarkompisar, haha Samuel var la fan värst . . Samuel om du läser detta så var du som en jävla ryggsäck, helt jävla borta :P

sandra, sofia, jag och malinold classmatesewelina&jagnyktertsara o gönülcarro,
porr < - - - - Här har ni också min lilla "hemlighet", vad det är säger jag inte. Det får ni allt lista ut själva :P
Så vad tror ni!?

Ha det bra!!!

/ Salam, Sarah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0